Právě čteteNová generace legendárního sporťáku Nissan GT-R

Nová generace legendárního sporťáku Nissan GT-R


Autor Ondřej Martinek - Vydáno 20 Leden 2010

V roce 2008 byla představena pátá generace sportovního vozu Nissan GT-R. Nedávno však automobilka Nissan oznámila, že na trh se brzy dostane upravená verze, nesoucí si v názvu modelový rok 2010. Nový GT-R nabízí oproti minulé verzi jen několik vylepšení. pokračování

Nissan GT-R 2010

Nissan GT-R 2010 Nissan GT-R 2010 Nissan GT-R 2010

Pod kapotou supersportu burácí dvojitě přeplňovaný motor V6 o zdvihovém objemu 3,8 litru. Maximální výkon motoru je 485 koní. Vůz využívá jako první na světě inovativní technologie nazvané ATTESA E-TS, díky které je rozložení točivého momentu ovládáno plně elektronicky a umožňuje prakticky jakýkoliv poměr rozložení síly na poháněná kola. Systém si sám podle signálů ze snímačů vozu vypočítá optimální rozdělení točivého momentu.

Díky použití vhodných aerodynamických prvků jako jsou speciálně upravené přední nárazníky, zpětná zrcátka či zadní difuzér, dosahuje nový Nissan GT-R aerodynamického odporu hodnoty 0,27. Karoserie je vyrobena z oceli, uhlíkových vláken a hliníku, což zaručuje dostatečnou tuhost těla automobilu a zároveň nízkou hmotnost.

Model bude nabízen v dvou verzích: klasický GT-R (cena 80 790 dolarů) a GT-R Premium (cena 83 040 dolarů). Verze Premium se bude vyznačovat hlavně příplatkovými prvky, jako jsou jedenáctireproduktorový audio systém či vyhřívaná sedadla. Prémiová verze tedy pro skutečné milovníky sportovních vozů zrovna moc není. Spíše tím automobilka vychází vstříc zákazníkům, kteří si potrpí na luxusní výbavu a pohodlí spíš než zážitek z jízdy.

nissan gtr je profláknutý s mizernou spojkou, co nic nevydrží, nissan včechny poslal do hajzlu s tím, že to je jejich chyba - to není auto na ježdění, ale na výstavu a na nákupy

japonskej šmejd si nechý zaplatit - záruky neuznává a vše háže na majitele, přečtěte si jejich manuály a podmínky srovnejte s ferrari nebo i se škodovkou, rozhodně by to bylo auto č.1, ale takhle at si ho strčí do prdele - tunig také řádná podpora - naopak - bohužel je to humus a stížnosti jen přibývají - no o co de 350 litrů za převodovku šmejd - prý až jí zkurvíte a zatáhnete novou, budete jezdit řádně v koloně - musí vám stačit údaje v kolonkách na googlu - tam jste lepší než Veyron a Porsche s Ferrari - jóó Japonec to je vykuk

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".


Hledat

Poslední komentáře