Právě čteteNové Mitsubishi EVO X

Nové Mitsubishi EVO X


Autor Michael Sklář - Vydáno 10 Listopad 2009

Nové Mitsubishi EVO X s typovým označením Lancer pro rok 2010 se rozhodně nebude řadit mezi typické sporťáky, které nejen rychle a spolehlivě jezdí, ale také skvěle vypadají. EVO X totiž nabízí něco navíc. Další informace v článku.
Mitsubishi EVO X Lancer
Podvozek S-AWC (Super All Wheel Control) kontroluje všechna čtyři kola, jeho systém rozděluje tok točivého momentu v závislosti jak na stavu vozovky, tak nastavení, které může provádět sám řidič. Při pohledu na auto vás jistě napadne otázka, co asi skrývá pod kapotou. Tak se tam pojďme podívat.

Mitsubishi EVO X Lancer Mitsubishi EVO X Lancer Mitsubishi EVO X Lancer

Pokud bysta tam hledali baterii, tak marně. Ta totiž kvůli zkrácení auta musela být přesunuta do kufru. Motor je řadový čtyřválec o objemu 2,0l s přeplňováním a variabilním nastavením ventilů. Nechybí ani titan-aluminiové turbodmychadlo. Výkon motoru je 216 kW a točivý moment 350 Nm při 3500 ot./min. Celkově je motor o 12 kg lehčí než u předchozího modelu.

Nejzajímavější novinkou jsou odlehčené plasty, díky kterým se hmotnost automobilu snížila o 1,5 kg. Dále jsou tu vylepšené boční prahy a v neposlední řadě barevný LCD displej mezi tachometrem a otáčkoměrem, který ukáže vše, co opravdový řidič potřebuje. Co se pohodlnosti týká, rozhodně se nedá říct, že by EVO zaostávalo. Sedadla vás prostě „vtáhnou do hry“ a nepustí. To platí i pro dravé světlomety a karoserii, jež tvoří zajímavý vnější efekt.

Sečteno a podtrženo: Celkově vynikající sporťák s ještě lepšími jízdními vlastnostmi. Odoláte?

není těch Nm nějak moc?;-)

ano, o jednu nulu, děkujeme za upozornění!

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".


Hledat

Poslední komentáře