Právě čtetePřestavba: ENCO Exclusive Gladiator 700 GT Biturbo

Přestavba: ENCO Exclusive Gladiator 700 GT Biturbo


Autor Martin Šindel - Vydáno 16 Listopad 2009

Do přestavby vozu Porsche Cayenne Turbo se už pustila spousta tuningových společností. Někdy z toho vyšlo pěkné dílo, jindy se to už tak moc nepovedlo. Dnes tady ovšem máme opravdu pěkný kousek. Nese netradičně dlouhý název - Enco Exclusive Gladiator 700 GT Biturbo. Jak už napovídá číslovka v názvu, tento ďábel se chlubí výkonem 700 koní. Gladiátor je černé barvy a bude zdoben tmavě červenými prvky.
Enco Exclusive Gladiator 700 GT Biturbo

Enco Exclusive Gladiator 700 GT Biturbo Enco Exclusive Gladiator 700 GT Biturbo Enco Exclusive Gladiator 700 GT Biturbo

Nejvíce této červené barvy je právě na kolech o rozměrech 315/25 R23. Auto prošlo také mohutným bodykitem, při němž tuneři nevynechali snad ani kousek karoserie. Na předním nárazníku můžeme vidět obrovskou tlamu, za kterou se nachází chladič. Zadní nárazník byl obdařen masivním difuzorem a dvojicí koncovek výfuků umístěnou na středu. Mnoho částí je vyrobeno z uhlíkových vláken (karbonu). Přesto váží Gladiátor asi 2,5 tuny.

Tak a teď to, na co se většina z vás těší nejvíce. Jdeme se podívat pod kapotu. Jak už bylo řečeno, nalezneme zde motor z výkonem 700 koňských sil a točivým momentem 850 Nm. Jedná se o osmiválec přeplňovaný dvěmi turbodmychadly. Tento ohromný výkon dokáže rozhýbat tento těžký vůz z 0 na 96 km/h za 4,5 vteřiny a maximálně se rozjede na 270 km/h.

Ale zavřeme kapotu a pojďme otevřít dveře a podívat se do kabiny vozu. Opět zde najdeme zajímavou kombinaci černé z červenou a do toho všeho karbon. Ano z karbonu je tady skoro všechno, ať už jen ozdobně detaily tak také ochranný rám, nebo-li klec. Uvnitř také najdeme čtyři sportovní sedačky, které jsou taktéž karbonové.

Pro zajímavost se ještě podíváme na brzdy, protože ubrzdit ze skoro 300kilometrové rychlosti 2,5tunový kolos, je docela fuška. Vpředu najdeme kotouče o rozměrech 410 x 36 mm, třmen je samozřejmě pevný a je v něm nasázeno 12 pístků. Vzadu jsou kotouče o něco menší, jejich rozměry jsou 380 x 32 mm a najdeme zde 4pístkový třmen. Bohužel, cena vozu nebyla zveřejněna.



Hledat

Poslední komentáře